Bedrijfspand
belettering
Zichtbaar op je gevel
Dat mensen bij jou moeten zijn voor een bepaald product of een bepaalde dienst schreeuw je het liefst van de daken. Dat is logisch. Maar daar houden mensen niet zo van. Je moet ze dus op een andere manier ‘naar binnen lokken’.
Gevel- en winkelreclame kan voor je, maar ook tegen je werken. Het is te duur om het regelmatig te vervangen. Daarom moet het in één keer goed. We gaan eerst klankborden met een kop koffie of thee in de hand. Want we moeten er samen achter komen wat je wilt bereiken en uitstralen. Misschien schenken we zelfs nog één of twee keer bij. Goed voorwerk is hier namelijk goud waard.
Als we eruit zijn, ga ik aan de slag. Omdat er meerdere wegen zijn die naar Rome leiden, kun je weer kiezen uit een paar ontwerpen. Als we het goed hebben gedaan, pluk jij de vruchten. Elke dag. Er wordt over je gepraat, je valt op, wordt herkend en mensen lopen bij je binnen. Dan kunnen we samen zeggen: ‘Missie geslaagd!’